一起来听诗吧!
A RedRed rose
一朵红红的玫瑰
Robert burns
-罗伯特·彭斯
O, my luve's like a red, red rose,啊,我的爱人像朵红红的玫瑰啊,
That's newly sprung in June它在六月里初开
O, my luve's like the melodie,啊,我的爱人像支甜甜的曲子,That's sweetly played in tune奏得合拍又和谐
As fair art thou, my bonnie lass我的好姑娘,多么美丽的人儿!So deep in luve am I
请看我,多么深挚的爱情
And I will luve thee still, my dear,亲爱的,我永远爱你
Till a'the seas gang dry
直到大海干涸水流尽。
Till a'the seas gang dry, my dear,亲爱的,直到大海干涸水流尽,And the rocks melt wi the sun太阳将岩石烧作灰尘;
I will luve thee still, my dear
亲爱的,我永远爱你,
While the sands o life shall run只要我一息犹存。
And fare thee still, my only luve珍重吧,我唯一的爱人
And fare thee weel awhile!
珍重吧,让我们暂时别离
And I will come again, my luve,但我定要回来,
Though it were ten thousand mile哪怕千里万里!